środa, 31 lipca 2013

Darmowe Gadżety od BIURA TECHNOLOGICZNO-MARKETINGOWEGO

Witam dziś przyszła do mnie duża paczka ;)

Po 2 tygodniach oczekiwania przyszła do mnie paczka od Biura technologiczno-marketingowego .
Po napisaniu e-maila z prośbą otrzymałam odpowiedź że gadżety zostaną mi przyznane w zamian za umieszczenie ich loga na moim blogu .
 E-maila wysłałam na adres ttm@ttm.pl .


Paczka zawierała :

  • informator miasta Łódź 
  • nalepkę z logiem firmy
  • elektroniczny biuletyn informacyjny na płycie CD
  • 2 linijki z logiem firmy
  • długopis z logiem firmy
  • zegarek z logiem firmy

Jestem bardzo zadowolona z otrzymanych gadżetów tak duża paczka jeszcze nigdy do mnie nie doszła.
Gorąco pozdrawiam TTM i dziękuje za współprace .
A oto zdjęcia otrzymanych gadżetów .








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz